Ígéret szép szó!

2011.07.10. 22:45

Nem szeretek ígérgetni,hiszen sosem lehetek biztos abban,hogy meg is tudom tartani és nem szeretek csalódást okozni senkinek sem. Még akkor sem,ha az illető akinek az ígéretet tettem, nem olyan fontos számomra.

Tiszta lapokkal szeretek játszani...magam miatt is,hisz a türelem nem tartozik az erényeim közé. :)

Éppen ezért mástól is elvárom,hogy ne ültessen bele a hintába,vagyis ne ígérjen meg olyasmit,amit vagy nem akar,vagy-akár önhibáján kívül- nem tud teljesíteni.

Ugyanis én nem azért teszek dolgokat,mert feltétlen várok cserébe valamit,hanem mert jólesik és persze,mert szívesen teszem. Valahol talán ez is önző dolog. :)

Summa summarum: Ne ígérj,ha nem gondolod őszintén...mert ha hiszed,ha nem... engem is meg lehet bántani.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bijou.blog.hu/api/trackback/id/tr33056128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.07.21. 19:38:47

Én mindig őszintén ígértem:)
süti beállítások módosítása