Love

2011.08.07. 22:25

 

Mi az a szerelem? Létezik egyáltalán? És olyankor mit kell érezni?

Talán ez ember életében csak egyszer szerelmes igazán...tizenévesen vagy húsz körül,amikor felkerül a szem elé az a bizonyos rózsaszín szemüveg. Akkor még az ember nem fél őszintének lenni és kimondani és megmutatni azt  amit a másik iránt érez. Akkor még minden olyan tiszta és egyszerűen szép. Nem taktikázunk csak szeretünk.

Aztán jönnek a csalódások...kinek több,kinek kevesebb jut. De kétségtelenül megváltozunk tőlük. És már csak ésszel szeretünk,mert védeni akarjuk magunkat és ezért bármire képesek vagyunk. Többé nincs bátorságunk őszintén,tiszta szívvel szeretni.

Régóta egyedül élek...az utolsó csalódásom óta nem vágyom kapcsolatra. Talán jobban félek a kelleténél. Általában nem kellenek évek,hogy továbblépjek egy kapcsolat után....de most ez más. Én abban hiszek,hogy mindenkinek van egy IGAZI akivel le tudná élni az életét,akivel családot szeretne. De lehet,hogy valami miatt mégsem vele öregszünk meg. Megtaláltam én is az IGAZImat....de nem lehetek vele.Megszoktam...elfogadtam. Ha igazán szeretsz valakit,akkor el tudod engedni ha menni akar. Ő menni akart...én engedtem...nem is egyszer! Bevallom ezek voltak életem legnehezebb pillanatai.

Szingli életem kezdetén tele voltam kalandokkal,de két-három találka után már nem volt izgalmas a dolog. Volt amit megpróbáltam szinten tartani...de nem ment. Minél jobban akartam,annál jobban nem elégített már ki. Aztán volt,hogy valaki kevesebbet adott,mint amit ígért. Vagy nekem semmi nem elég?...Nem tudom. :) 

Adok magamnak még cirka 2 évet. Aztán,mint az egyik barátnőm, szülök magamnak egy gyereket...hisz ketyeg a biológiai órám :) Ki lesz az apa? Passz....nem hiszek a szerelemben! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bijou.blog.hu/api/trackback/id/tr953132645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.10.23. 22:17:37

De rég jártam erre. Hmm, hmm és hmmm.

Abigail Straw 2011.10.28. 21:47:58

@Bohumil Stejskal: ajjaj....mi ez a nagy hümmögés? :)

Abigail Straw 2011.10.28. 21:48:33

@Bohumil Stejskal: Amúgy én is rég jártam erre. Havazódás el ezerrel :)

Bohumil Stejskal 2011.10.28. 22:42:07

@Abigail Straw: A nagy hümmögés, az apa nélküli gyerekenk szólt.
Havazódás? Miben? Mert engem nem havaztál el ;)

Abigail Straw 2011.11.14. 20:06:45

@Bohumil Stejskal: Sajnos senkit sem havaztam el mostanában,de engem sem havaztak (meg) el. :)Munka,suli,suli meg munka. Ilyen sorrendben. De igyekszem összeszedni magam.Fejemben vannak dolgok amiket ide írhatnék,csak lusta vagyok bepötyögni.

Bohumil Stejskal 2011.11.20. 12:20:04

Én szívesen havazlak (meg) el (meg) :) Ilyen sorrendben:)

Abigail Straw 2011.11.22. 22:36:44

Jujj! :) Lehetne fordítva is? :)

Bohumil Stejskal 2011.11.25. 15:01:39

@Abigail Straw: Természetesen lehetne, alig várom :)
süti beállítások módosítása