Valaki más...

2011.06.25. 00:09

Rájöttem.....egy ideje valami megváltozott....én.

Egy éve még kapcsolatban éltem. Amolyan tisztességes-háziasszonyos módon,ügyelve arra,hogy azért a hancúrok izgalmasak és tartalmasak legyenek. Aztán szingli (rühellem ezt a szót!) lettem és minden más lett. Belevetettem magam az életbe,vagyis olyan dolgokra mondtam igent,amit régebben sosem tettem volna. :)

Aztán amikor felbukkant egy régi ismerős.....:) bátrabb lettem. Rájöttem lakik bennem valaki,aki tud olyan kis édesen mocskos lenni. :) Szeretem azt a nőt,aki most vagyok. Kicsit olyan ez,mintha szuperhős :D lennék....hétköznapi énem komoly,megfontolt,dolgozó  nő...,de amikor eljön az ideje,örömmel tör elő belőlem a kis "ribanc" skorpió! :) És akkor nem félek kimondani vagy leírni azokat a kis mocskos fantáziákat,amik a fejecskémben élnek. És neki megtehetem...mert tudom,hogy tetszik neki....nem  haragszik ha elmondom,hogy ha épp azt a jelenetet játszom le a fejemben,amikor a kánikulában a zuhany alatt tolom magam a szájába,vagy a konyhaasztalra hasalva,a fenekem megemelve "könyörgök",hogy tegyen velem olyat,amit eddig nem nagyon mertem,de tőle akarom....és nem félek,mert tudom,hogy ő nem bassza el! :)

Izgalmas lenne egy kávézó asztalának jótékony takarásában annyira izgalomba hozni,hogy a hazafelé vezető 10 perces úton,gondolatban legalább háromszor dugjon meg....és a taxi hátsó ülésén sem a kezét fognám meg. :) Közben pedig kedvesen elbeszélgetnék a mit sem sejtő sofőrrel :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt mondom,mocskos vagy és engem is azzá tettél....:) De tetszik! :)

Elrontottál....bátor lettem... szabad lettem....köszönöm :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bijou.blog.hu/api/trackback/id/tr823012731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.06.26. 18:46:31

Akkor ez olyan mint egy éve, kivéve a háziasszony szót, hol itt a másság?

Abigail Straw 2011.06.27. 16:44:48

@Bohumil Stejskal: Azt gondolom,hogy egy komoly kapcsolatban élő nő,aki házasságot és gyereket szeretne,nem gondolhat úgy a szexre...mint én. Illetve annyiszor. Vagy igen? Tisztességes dolog ez?
Talán azzal van gondom,hogy egyre jobban azt érzem,nincs szükségem kapcsolatra,pedig így a 33-at taposva ez nem lehet túl egészséges. :)

Bohumil Stejskal 2011.06.27. 20:18:56

@Abigail Straw: Miért ne gondolhatna? Annyiszor ahányszor és ahogy akarja. Sőt ne csak gondoljon rá, hanem csinálja is, megfelelő férjjel-élettárssal.
Akkor háremet kell tartani:)

Abigail Straw 2011.06.28. 09:36:13

@Bohumil Stejskal: Egy nő nem tarthat háremet,hisz amitől egy pasi "faszagyerek",attól a nő kurva! :) És nem is ez a gond. Nekem elég lenne egy,de az 100 fokon égjen állandóan! És ezzel kevesen tudnak lépést tartani :) De lehet,ez mind csak marhaság és nemes egyszerűséggel a baj csak annyi,hogy szerelmes vagyok...még mindig...:D és a kötelezettség nélküli szex nálam olyan,mint a leszokó dohányosnak a rágózás...és ugye az nem az igazi,mert egy darabig enyhíti az "elvonási" tüneteket,de később nem elég :)

Bohumil Stejskal 2011.06.30. 20:54:10

@Abigail Straw: És miért kell hallgatni féltékeny nőkre, vagy olyan pasikra, akik nem kaptak meg és ezért lekurváznak? Miért nem mered élni az életed a saját szabályaid szerint?
Szerelmed vagy az 1 évvel ezelőttibe? Akkor miért nem újítod fel, vagy zárod le örökre???

Abigail Straw 2011.07.03. 20:58:45

@Bohumil Stejskal: Megvolt a felújítás és a lezárás is...egyik sem az igazi. :) Nem arról van szó,hogy nem merem élni az életem,csak még új ez a helyzet és nem igazán tudom,hogy is kéne tennem,merre kéne mennem...próbálkozom. Olyan pasit keresek,aki nappal "példás " életet él...éjjel viszont kurvát csinál belőlem és mindezt úgy teszi,hogy közben nem aláz meg...csak egy kicsit :D

Bohumil Stejskal 2011.07.03. 21:12:22

@Abigail Straw: Sok ilyen pasi van. Bár aki éjjel kurvát csinál belőled, azért nappal is kurva akarsz lenni. Ha hagyja, nem példás életű, ha nem hagyja, akkor meg azért repül?

Abigail Straw 2011.07.03. 21:21:01

@Bohumil Stejskal: Talán :) Azt hiszem,abban sosem tudnék megbízni,aki kurvává tesz az ágyban :)És nem is ismerek túl sok ilyet. Szám szerint talán hármat. :) A példás életűvel meg a szex nem olyan. :) De ez lehet az én hibám is :)

Bohumil Stejskal 2011.07.03. 21:26:49

@Abigail Straw: Mondom én, hogy semmi sem jó :) De akkor miért kell olyan pasi, ha nem tudsz megbízni benne?

Abigail Straw 2011.07.03. 21:29:49

@Bohumil Stejskal: Na épp ezért nem kell igazán most senki,mert még magammal sem vagyok tisztában :) Kissé össze vagyok zavarodva :) Majdcsak lesz valami...de a fehér lóban nem hiszek :D

Bohumil Stejskal 2011.07.03. 21:33:36

@Abigail Straw: Nem biztos, hogy ez változni fog egyhamar.
És a fehér csacsiban?:)

Bohumil Stejskal 2011.07.06. 22:22:43

@Abigail Straw: Nahát, véletlenül pont van olyanom:)
süti beállítások módosítása