Lépcsőházi liezon

2010.11.28. 21:57

Az egész napot egy olyan baráti társasággal töltöttem,aminek egy része az én baráti társaságom is....köztük egy sráccal,aki szeretne engem közelebbről megismerni. :) Nos, mondhatni ez sikerült is neki. :) A nap úgy telt el,hogy kerülgettük egymást,célozgattunk,csipkelődtünk....ismerkedtünk.

Az este is hasonló hangulatban telt,és bár úgy tűnt nem sietnénk el semmit,az utolsó egy-két órában azért rendesen belehúztunk. :)

Program: étterem,evés-ivás, később meg betértünk egy zenés-táncos szórakozóhelyre,hogy ott folytasuk az éjszakát és az alkohol bevitelt. :)

Egyre forróbb lett a hangulat és a mosdóból kifelé jövet már közelebb kerültünk egymáshoz és ahhoz,amit szeretnénk egymással csinálni. :) A mosdó előterében kissé a tömeg elől elrejtőzve csókolóztunk. Igazán finoman csókol. :) Sajnos vissza kellet mennünk a társasághoz,hiszen a vendégeket nem illik egyedül hagyni. Még jó,hogy nem kellet sokat várni......elérkezett a hazaindulás. Taxi....mindenkit haza....és mivel mi úgyis egy helyen lakunk mi maradtunk utoljára  a kocsiban.

A hátsó ülésen belefeledkeztünk egymásba,csók,símogatás,stb.....ha kicsit tovább merészkedünk ,akkor már a taxisnak kellett volna fizetnie a látványért... :D

Amikor a kapuhoz értünk elkezdtünk "búcsúzkodni" és mivel rettenetes hideg volt,bementünk a lépcsőházba. Viszon az ártatlannak induló csókok egyre vadabbak és szenvedélyesebbek lettek.....ölelkeztünk,símogattuk egymást,és én éreztem elvesztem a fejem....kívántam,egyre jobban és ő is hasonlóképpen "állt" hozzám :D Aztán amikor kiszabadította  a mellem a ruhámból,már nem volt kontroll,csak sodródtam és nem bántam meg. Kibontottam az övem és combközépig lecsúsztattam a nadrágom. Közben ő is kigombolta a nadrágját. A kezét gyengéden a combjaim közé csúsztatta és amint meggyőződött arról,hogy a puncim is nagyon kívánja őt,a középső ujját megmártotta benne.Én pedi megfogtam a kezét és a számhoz emeltem,hogy az ujjárol lecsámcsogjam az izgalmam bizonyítékát. Azután megfordultam,hogy hátulról végre belémtolhassa a keménykedő húsdarabját...hmmmm :) Nem is törődtünk vele,hogy gyakorlatilag a bejárati ajtónak támaszkodva kefélünk,bár hajnali 4 körül járt az idő,akárki jöhetett volna arra. De megszűnt a világ létezni....csak egymásra figyeltünk.....

 

Élvezte,éveztem,klassz volt és izgalmas már csak a helyszín és a lebukás lehetősége miatt is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bijou.blog.hu/api/trackback/id/tr252479867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZHN 2011.01.30. 21:12:11

hoppá... a végét benyelted. mármint a sztorinak... az író-olvasó találkozó nagyköveteként érdeklődnék, hogy az hogy is van...

Abigail Straw 2011.02.17. 20:54:02

@Kúrás: Benyeltem volna? Észre sem vettem. :D De gondolom van akkora a fantáziád,hogy azért sejted mi történhetett még:)Ha pedig nem megy a képzelés....;)akkor a köv. író-olvasó találkozón elmesélem....ha már említetted :D
süti beállítások módosítása